avatar Ten blog rowerowy prowadzi daisy75 z miasteczka Głogów. Mam przejechane 13988.65 kilometrów w tym 1904.06 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 12.92 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy daisy75.bikestats.pl

• Sprzęt maxbike

Po mieście

Sobota, 7 kwietnia 2018 · dodano: 07.04.2018 | Komentarze 2

Dream Tower w Głogowie (222 m). Najwyższy obiekt do skoków w Europie
Dream Tower w Głogowie (222 m). Najwyższy obiekt do skoków w Europie © daisy75

Platformy do skoku marzeń (dream jump) na kominie niedokończonejj elekrociepłowni w Głogowie © daisy75

Łabędzie na rzece Czarnej przy ujściu do Odry
Łabędzie na rzece Czarnej przy ujściu do Odry © daisy75

Na Starówce w Głogowie
Na Starówce w Głogowie © daisy75

Czołg T-34/85 ( w pełni sprawny) na Bulwarze Nadodrzańskim w Głogowie
Czołg T-34/85 ( w pełni sprawny) na Bulwarze Nadodrzańskim w Głogowie © daisy75
Rekonstrukcja bitwy o Głogów z okazji 73. rocznicy zakończenia walk o miasto. Słynny czołg "Rudy 102" to właśnie T-34/85.

MS Excellence Coral w Głogowskiej Marinie. W tle Kolegiata
MS Excellence Coral w głogowskiej Marinie. W tle Kolegiata © daisy75
Po prawej różowy Most Tolerancji.